Mutfağımdaki Bıçaklar

1. Cooker Et Bıçağı

Keskinliği ilk başlarda çok güzel fakat kısa sürede keskinliği azalıyor. avcunuzu kavrayacak şekilde olduğu için bileğinizi hiç yormuyor ve silikon plastiği sayesinde de elimizi acıtmıyor ahşap saplı olmaması da ayrı bi avantaj. sürekli suyla temasında sonra platik sapa zarar gelmiyor.

2.Cooker Ekmek Bıçağı

Sapı yumuşak fakat ağır bir bıçak ve kesinlikliği çok iyi değil. Farklı bir marka tercih edilmeli.

3.Solingen Bıçak

Bir evde olmazsa olmaz bıçaklardan. Güvenle tercih edebilirsiniz.

5.Marob Meyve Bıçağı

Meyve bıçağı olarak güvenle tercih edebilirsiniz.

6.Cooker Meyve Bıçağı

Güvenle tercih edebilirsiniz.

7.Victorinox Soyacağı

Maharetli hünerini resimlerle gösterdim. Yatay ve dikey versiyonu mutlaka mutfağınızda bulunsun. Çok memnun kalacaksınız.

8.Şok marketin soyacakları

Malesef hiç biri kullanışlı değil. Kesinlikle tercih etmeyin. Pizza kesiciyi ikea tercih edebilirsiniz. Soyacaklar için victorinox.

9.Cooker Soyacağı

Duruşunu ve elime aldığımda yumuşak plastiğin verdiği rahatlığı ve kalite hissini çok beğendiğim için almıştım. Soyacağı çok kaliteli ve rende harika iş görüyor.

10.Pasta Bıçağı

Şok marketten aldığım pasta servis etme araçlarını almasaymışım olurmuş. Çünkü kepçe setinin içinde spatula çıkıyor ve keskin bıçaklarla pasta kesmek daha rahat. Bunlar sadece görselliği şirin edevatlar. Pek iş görmüyor 😉

Çeyizim için mutfağıma aldığım bıçaklar hakkında görüşlerimi aktarmaya çalıştım. Evlendikten sonra bıçaklara bakış açım elbette değişti ve daha farklı tercihlerde bulundum ve kendime stantli bir bıçak seti aldım. Çünkü aldıklarım açıkçası beni pek memnun etmedi. Belki bir gün mutfağımın gözdesini sizlerle de paylaşırım.

Yorum bırakın